مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت | دریچه منهول | 02144787073

تولید و نصب انواع مخازن مدولار

آی آر پلیمر ( ایستا پلیمر شریف) تولید کننده انواع مخزن آب، مخزن پلی اتیلن، مخزن کامپوزیت، مخزن گالوانیزه
ارائه دهنده و مجری انواع کفپوش های اپوکسی و پلی یورتان و کفپوش صنعتی
02144787073

کلمات کلیدی

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پوشش ضد حریق

پوشش ضد حریق مقاوم در برابر آتش

پوشش ضد حریق یک رنگ منبسط شونده مقاوم در برابر حریق و از متفاوت ترین ترکیبات نانوکامپوزیت سرامیکی بر پایه آب می باشد. این پوشش ضد حریق ، بر پایه سیلیکا بوده که به محض قرار گرفتن در برابر آتش لایه ای از عایق زغالی (چار) تولید می کنند که سطح زیرین را در برابر آتش حفظ مینماید.

حداکثر ضخامت این نوع پوشش های ضد حریق 4 میلیمتر میباشد. این ترکیب دارای میزان بسیار اندکی از مواد فرار بوده و ترکیبی از خواص با مقاومت بسیار بالا در برابر حریق، ضد خوردگی، عایق حرارت و ضد بخار را دارا میباشد. این گونه پوشش ها و عایق های ضد حریق و رنگ ضد حریق به صورت تک جزیی میباشد و به راحتی در حوزه های کاربردی گوناگون قابل استفاده می باشد.

مزایای پوشش ضد حریق Nano-IRPOLF

از جمله مزایای پوشش های ضد حریق عبارتند از :

1. ترکیب آب پایه فوم شونده در هنگام قرار گرفتن در برابر شعله

2. ضد بخار (عدم خوردگی زیر سطح)

3. هدایت حرارتی بسیار اندک

4. پوشش نهایی سخت و ماندگار

  • irpolymer آی آر پلیمر
  • ۰
  • ۰

انواع کفپوش ورزشی پلی یورتان

کفپوش ورزشی پلی یورتان امروزه در سالن های ورزشی مورد استفاده قرار میگیرد. کفپوش های ورزشی امروزه کاربرد گسترده ای را در حوزه ورزش به خود اختصاص داده اند. به صورت کلی کفپوش های ورزشی به منظور محافظت از ورزشکاران و بهبود عملکرد آنها و کاهش آسیب های جدی حین ورزش کاربرد دارند. کفپوش های ورزشی به صورت کلی از جنس لاستیک، پلی یورتان و فوم های ترموپلاستیک می باشند.

کفپوش ورزشی پلی یورتان علاوه بر اینکه قابلیت کنترل سختی، دارای مقاومت محیطی و نوری بالایی نیز می باشند. مدت زمان اجرای این کفپوش ها توسط تیم اجرایی شرکت ایرانیان ایستا پلیمر شریف بسیار کوتاه می باشد. علاوه بر موارد فوق، کفپوش ورزشی پلی یورتان دارای مقاومت سایشی و خش پذیری بالایی می باشند. این امر وابستگی بسیار زیادی به فرمولاسیون کفپوش دارد. درصد بالایی از پرکننده های معدنی سبب کاهش کیفیت کفپوش پلی یورتان می گردد.

هزینه کلی کفپوش پلی یورتان شامل هزینه آماده سازی سطح، هزینه مواد اولیه، هزینه های اجرایی، سربار می باشد. در این میان جهت محاسبه قیمت نهایی کفپوش ورزشی پلی یورتان سود پیمانکار و نحوه پرداخت از سمت کارفرما نیز قیمت نهایی را تحت تاثیر قرار می دهد. بیشترین هزینه در محاسبه قیمت کفپوش ورزشی پلی یورتان ، هزینه مواد اولیه می باشد. این هزینه با ازدیاد ضخامت افزایش می یابد. متراژ مورد نیاز و کیفیت سطح بتن کارفرما نیز می تواند قیمت تمام شده را تحت تاثیر قرار دهد.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:

02144787172

  • irpolymer آی آر پلیمر
  • ۰
  • ۰

مخزن فایبرگلاس

مخزن فایبرگلاس نگهداری آب

مخزن فایبرگلاس نگهداری آب امروزه مهمترین مخازن می باشند. مخازن فایبرگلاس با استفاده از روش های متعددی تولید میگردد. مخازن فایبرگلاس با استفاده از روش های دستی، ماشینی و بادترکیبی از روش های فوق تولید میگردند. مخزن فایبرگلاس یا مخزن کامپوزیتی در احجام خاص قابلت تولید و اجرا در محل را به راحتی دارند. مخازن فایبرگلاس انعطاف پذیری بالایی را در طراحی دارند.

قیمت مخزن فایبرگلاس

مخزن فایبرگلاس یا مخزن کامپوزیت امروزه حجم زیادی از مارکت مخازن نگهداری را به خود اختصاص داده اند. مخزن فایبرگلاس با توجه به اینکه چه حممی دارد، جهت نگهداری چه نوع سیال و در چه حرارتی مورد استفاده قرار میگیرد دارای تونع قیمت بسیار بالایی می باشند. قیمت مخزن فایبرگلاس با توجه به نوع الیاف و رزینی که جهت ساخت استفاده میگردد تعیین میگردد.

مخازن فایبرگلاس دارای مزایای گوناگونی هستند. از جمله مزایای مخزن فایبرگلاس میتوان به مقاومت بالای خوردگی، سبکی و مقاومت مکانیکی آنها اشاره نمود. این در حالیستکه مخازن فایبرگلاس با توجه به فرایند تولید میتوانند دارای معایب گسترده ای به خصوص در حین بهره برداری باشند. از جمله معایب مخازن فایبرگلاس میتوان به بحث رشد ترک آنها اشاره کرد. مخازن فایبرگلاس میتوانند به راحتی و در اثر تنش های مداوم سیکلیک دچار ترک خوردگی های ریز شده و در صورت عدم رسیدی آسیب های جدی به مخزن وارد نمایند.

  • irpolymer آی آر پلیمر
  • ۰
  • ۰

مارکت مخازن ‏GRP‏ یا مخازن ‏FRP ‎‏ در آینده

مخازن آب ‏FRP‏ یا پلی استر های تقویت شده با الیاف شیشه یا مخزن ‏GRP‏ (جی آر پی ) یا پلاستیک های تقویت ‏شده با الیاف شیشه، از جمله مواد مدرن کامپوزیتی هستند که جهت ساخت تجهیزات ساختمانی پلنت های پتروشیمی مانند ‏مخازن یا مخازن تحت فشار به کار برده می شوند. ‏

محصول پیشنهادی: کفپوش اپوکسی

FRP‏ به مواد کامپوزیتی اطلاق می شوند که حاوی ترکیبات بسیار متفاوتی ‏در مقایسه با جنس دیگر مخازن نگهداری سیالات می باشند. با توجه به اینکه مخازن ‏FRP‏ دارای مقاومت بالا در برابر ‏خوردگی می باشند، در بعضی از موارد به عنوان لایه مقاوم در برابر نفوذ و ساختار لامینیتی استفاده می شوند. ‏

قیمت مخزن FRP

قیمت مخزن FRP در مقایسه با مخزن فلزی استیل، یا ‏مخازن آلیاژی با درصد بالای نیکل و تیتانیوم دارای قیمت پایینتری هستند. مخزن FRP دارای دانسیته پایین و نسبت ‏مقاومت به وزن بالایی می باشد. این امر مخزن FRP را جهت حمل و نقل بسیار جذاب می کند. این مخازن در مدل ‏های پیش ساخته به نام مخزن مادولار یا مخزن ماژولار یا مخزن ‏SMC‏ شناخته میشوند. مخزن آب مدولار یا مخزن آب ماژولار یا ‏مخزنSMC ‎‏ توانمندی ساخت در احجام و شکل های مختلف دارد. مخزن FRP کامپوزیت علاوه بر مقاومت حرارتی بالا ، عایق ‏حرارت و الکتریسیته بسیار خوب میباشند. مخزن FRP یا مخزن ‏GRP‏ قابلیت ذخیره هیدورکربن های آلیفاتیک و روغن ‏را نیز دارند.‏

  • irpolymer آی آر پلیمر