مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت | دریچه منهول | 02144787073

تولید و نصب انواع مخازن مدولار

آی آر پلیمر ( ایستا پلیمر شریف) تولید کننده انواع مخزن آب، مخزن پلی اتیلن، مخزن کامپوزیت، مخزن گالوانیزه
ارائه دهنده و مجری انواع کفپوش های اپوکسی و پلی یورتان و کفپوش صنعتی
02144787073

کلمات کلیدی

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کفپوش اپوکسی اتاق عمل آنتی استاتیک چیست و چرا برای پوشش اتاق عمل این قدر مهم است؟

پوشش اتاق عمل بیمارستانی قوانین بسیار سخت گیرانه ای دارد. این پوشش پلیمری مصرفی باید کاملا مسطح باشد (در هر ۳ متر حداکثر ۳ میلیمتر اختلاف سطح قابل قبول است).

کفپوش اپوکسی بیمارستانی دقیقا بر اساس استاندارها و نیاز های بیمارستان ها طراحی شده است و تمامی نکات بدون درز بودن، یک سطح بودن، آنتی استاتیک، قابلیت تمیز شدن راحت، طول عمر بالا، رنگ پذیری خوب، مقاومت شیمیایی بالا، سختی مناسب، حرکت راحت ابزار های چرخ دار بر روی کفپوش را دارد.

نحوه اجرای کفپوش اپوکسی اتاق عمل آنتی استاتیک چندان متفاوت با کفپوش های اپوکسی خود تراز معمول نیست. بیشتر تفاوت و پیچیدگی اجرا کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک مربوط به زیر سازی و قوانین استاندارد داخلی مربوط به محل اجرا می باشد. این قوانین بر گرفته از استانداردهایی است که در صنعت مربوطه اجباری می باشد. برای مثال کفپوش های آنتی استاتیک بیمارستانی باید تا ۱۰۰ میلیمتر از پایین دیوارها را پوشش دهد. کفپوش انتی استاتیک موتورخانه ها علاوه بر رسانش جزئی بار الکتریکی باید در مقاومت حرارتی بالایی نیز داشته باشند.

 

  • irpolymer آی آر پلیمر
  • ۰
  • ۰

امروزه مخازن نگهداری دارای اهمیت بسیار بالایی می باشند، از این رو بر آن شدیم تا در سایت ایرانیان ایستا پلیمر شریف با توجه به نوع مخازن نکاتی بسیار مهم جهت نگهداری مخازن باید لحاظ گردد. مخازن نگهداری با توجه به اینکه چه جنسی دارند و چه سیالی را نگهداری می کنند و بر اساس روش نگهداری ارایه شده توسط تولید کننده می بایست نگهداری شوند. مخزن آب ، مخازن نگهداری سیالات خورنده و مخازن نگهداری میعانات نفتی روش های مختلفی جهت نگهداری دارند.

تعمیر و نگهداری مستمر و کفشوری مخزن آب شرب از حساسیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. نحوه قرار گیری مخازن اب شرب و تراز بودن سطح بسیار مهم می شود. به صورت کلی و با توجه به نوع مخزن آب می بایست کفشوری مخازن به صورت دوره ای (6 ماهه) صورت پذیرد. این بازه زمانی در مخازن آب شرب با توجه به نوع آب مصرفی می تواند کاهش یا افزایش داشته باشد. کفشوری مخازن در احجام بالا با گندزدایی همراه می باشد. این گند زدایی می بایست با استفاده از محلول های آنتی باکتریال صورت گیرد. این درحالیست که شستشوی مخازن نگهداری اب غیر شرب حساسیت پایینتری جهت نگهداری دارند.

نکات ایمنی بسیار زیادی جهت مخازن نگهداری سیالات خورنده می بایست لحاظ گردد.
  • irpolymer آی آر پلیمر
  • ۰
  • ۰

اعمال پلی یورتان روی چوب میتواند به افزایش زیبایی و مقاومت چوب کمک کند. بعد از مدتی استفاده از مبل یا میز نهار خوری و صندلی های چوبی بر اثر ضربه چوب خراب میشود. اعمال پلی یورتان روی چوب میتواند باعث جلوگیری از خرابی های ناشی از ضربه و نگهداری نامناسب شود. همچنین به مرور زمان چوب بر اثرعوامل محیطی دچار خرابی میشود. اعمال پلی یورتان روی چوب باعث افزایش مقاومت چوب میگردد و طول عمر آن را بالا میبرد.

همان طور که در کفپوش پلی یورتان که برای سطح استفاده میشود، این پوشش ها موجب افزایش مقاومت سطح میشود و در مقابل خوردگی و مواد شیمیایی مختلف دوام بیشتری خواهد داشت در مورد چوب هم به همین صورت است.

قیمت اعمال پلی یورتان روی چوب

پلی یورتان انواع گرید های مختلفی دارد که برای اینکه بتواند در تماس با مواد غذایی باشد و یا برای مصارف گوناگون گریدهای مختلفی وجود دارد که انتخاب نوع گرید روی قیمت نهایی تاثیر گذار است. همچنین اعمال پلی یورتان روی چوب کار بسیار سختی است و فقط افراد با تجربه بالا میتوانند در این زمینه به خوبی عمل کنند. این کار مراحل مختلفی دارد که باید مو به مو و به دنبال هم و به درستی انجام پذیرد تا اعمال پلی یورتان روی چوب به خوبی انجام شود. بنا بر این یک مجری با تجربه برای اجرای کفپوش اپوکسی و پلی یورتان از شما قیمت بالاتری را تعیین خواهد کرد.

  • irpolymer آی آر پلیمر