مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت | دریچه منهول | 02144787073

تولید و نصب انواع مخازن مدولار

آی آر پلیمر ( ایستا پلیمر شریف) تولید کننده انواع مخزن آب، مخزن پلی اتیلن، مخزن کامپوزیت، مخزن گالوانیزه
ارائه دهنده و مجری انواع کفپوش های اپوکسی و پلی یورتان و کفپوش صنعتی
02144787073

کلمات کلیدی

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بیش از یک قرن است که درپوش فاضلاب در سیستم های زیربنایی شهری از آهن ساخته شده است. با این حال ، مشکلاتی از قبیل خوردگی در معرض گاز سولفید هیدروژن ، آب و نمک به مرور زمان خاصیت آهن را از بین می برد و باعث می شود پوشش ها شکسته و شکسته شوند و در بدترین حالت ، آسیب دیدگی به مردم وارد می شود که این مسئولیت بزرگی برای شهرها است.

درپوش های چدنی قدیمی

علاوه بر این ، روکش های خوردگی پوشش های آهنی را به قاب های آهنی می چسباند workers کارگران شهرداری باید لبه ها را با یک چکش سورتمه ای بکشند تا بتواند پوشش را از روی قاب جدا کند یا از مشعل شعله ای برای جدا کردن آن استفاده کند. محصولات کامپوزیت دسترسی (CAP؛ McAllen، TX) این اغلب باعث شکستگی در پوشش های در حال فرسایش می شود.

در SPE Thermoset TopCon در تاریخ 19 و 20 فوریه 2019 ، در Charleston ، SC ، دبلیو دبیرکل Cad Nunnery ، رئیس CAP ، درباره تصویب روکش های سوراخ دار کامپوزیتی برای کاربردهای آب و فاضلاب بحث و گفتگو خواهد کرد. از تحقیقات اولیه گرفته تا ایجاد شرکتی که کاملاً به قالب سازی روکش سوراخ کامپوزیت اختصاص داده شده ، چیزهای زیادی آموخته شده است.
Nunnery این شرکت را در سال 2015 تأسیس کرد. این شرکت منحصراً به ساخت قالبها و فریم های منهول BMC / SMC با قالب فشرده سازی اختصاص داده شده است و گزینه ای برای پوشش های چدنی یا رزین است که در کشورهای خارجی ساخته شده است. درپوش های سوراخ CAP از الزامات تست بار اثبات بار AASHTO M 306 برای بزرگراه های آمریکایی با رتبه HS-25 عبور می کند. CAP تنها تولید کننده پوشش کامپوزیت است که نامه تأیید DOT را برای استفاده در مناطق "در جاده" دریافت می کند.

Nunnery گفت: "ما در CAP احساس می کنیم که دریچه منهول کامپوزیت smc دارای چنان گزاره ای با ارزش و مصرف مواد بالقوه بالقوه است ، اگرچه برخی از چالش های فنی و ورود به بازار است ، که این برنامه می تواند چراغ اصلی یا قطع کننده مدار برای مواد BMC / SMC باشد". .

در مصاحبه ای با PlasticsToday ، نونری گفت که مدت طولانی در تجارت BMC / SMC بوده است. او و برادرش لن برای شرکت خانوادگی یعنی BMC Inc. کار کردند تا اینکه در سال 2007 به یک شرکت سهام خصوصی فروخته شد.

نونری به PlasticsToday گفت: "من مدت مدیدی به دنبال چیز بزرگ بعدی در کامپوزیت ها بودم." وی گفت: "در CAP ما روی تبدیل فلزات به پلاستیک تمرکز می کنیم و من به کاربرد پوشش منهول علاقه مند شدم. اندازه و حجم محتوی جلد و قاب آن را به چالش کشیده است. ما از 160 پوند مواد در یک واحد پوششی / فریم منهوری استفاده می کنیم. "

طراحی اولیه درب کامپوزیتی

وقتی Nunnery نتوانست هیچ مشاغل سفارشی را متقاعد کند که پس از این بازار فعالیت کنند ، با کارفرمای قبلی خود صحبت کرد و گفت که می خواهد پس از این برنامه تعقیب کند. نوننی گفت: "ما قبلاً با این بازار سر و کار نداشته ایم ، بنابراین من واقعاً نمی دانستم به چه چیزی وارد می شوم." "چهار سال گذشته ، من تمام وقت در طراحی و توسعه محصولات بوده ام. این اولین پوششی از منهور با روکش فشرده سازی بود که تاکنون ساخته شده است ، و توسعه بازار شهرداری بسیار چالش برانگیز است. "

نونری گفت: نرخ پذیرش برای پوشش های منهول کامپوزیت بسیار کند بوده اما در حال برداشت است. وی توضیح داد: "بعضی اوقات بسته به میزان پیشرفت شهرداری ، اتخاذ سریع است." "گاهی اوقات طول می کشد بیش از یک سال آزمایش قبل از اینکه آنها راحت باشند. برمی گردد به مشکلی که دارند چقدر بزرگ هستند. اگر مشکلات واقعاً بد باشد و سردرد و هزینه زیادی داشته باشد ، تمایل دارند که سریعتر حرکت کنند. مقادیر مختلف زیادی وجود دارد که کامپوزیت ها از طریق آهن ارائه می دهند. در حال حاضر جهان پوشش منهور چدن بالغ است و آنها نمی خواهند قایق سنگی شود. "

CAP در حال کار بر روی برخی از ویژگی های ابتکاری برای پوشش های منهول خود ، مانند آرم ها و رنگ های سفارشی و حتی نگاه گرانیتی به کاورها است. نانونی گفت: "ما کارهایی را انجام می دهیم که جهان پوشاننده منبل هرگز ندیده است."

Nunnery گفت: "ما هر ربع رشد می کنیم و به این مرحله می رسیم که شروع به تصویب بیشتر می کنیم." "بسیاری از شهرها وجود دارد ، و بسیاری از سوراخ ها را پوشانده است."

  • irpolymer آی آر پلیمر