مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت | دریچه منهول | 02144787073

تولید و نصب انواع مخازن مدولار

آی آر پلیمر ( ایستا پلیمر شریف) تولید کننده انواع مخزن آب، مخزن پلی اتیلن، مخزن کامپوزیت، مخزن گالوانیزه
ارائه دهنده و مجری انواع کفپوش های اپوکسی و پلی یورتان و کفپوش صنعتی
02144787073

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

مخزن گالوانیزه در اصفهان

ساخت مخزن گالوانیزه در اصفهان توسط تیم ایرانیان ایستا پلیمر شریف انجام میپذیرد. به گونه ای که چندین پروژه مخزن گالوانیزه، مخزن پلی اتیلن و کفپوش اپوکسی در اصفهان و شهرهای اطراف انجام گرفته است که با رضایت مشتربان همراه بوده است.


مخزن گالوانیزه مناسب برای آب و هوای اصفهان

انواع مخازن گالوانیزه مقاومت خوبی در شرایط آب و هوایی مرطوب ندارد و گزینه مناسبی نمی باشد. از این رو اصفهان که شهری گرم و خشک است میتواند از این نوع مخازن استفاده کند.
این نوع مخازن را می توان برای کاربری آب آشامیدنی، غیر آشامیدنی برای کارگاه ها و کارخانه ها استفاده کرد. آنها را می توان در ابعاد و اشکال مختلف اعم از عمودی، افقی، کتابی و ... تولید کرد. ورق های سفید آنها نسبت به ورق های سیاه دارای مقاومت بالاتری هستند. برای حجم های بالای ذخیره آب می توان استفاده کرد.

همچنین مخازن پلی اتیلن نیز جهت نگهداری آب استفاده میشود. مخازن پلی اتیلنی چندلایه به صورت عایق عمل می کند و از انتقال گرما جلوگیری می کند. در انواع سه لایه آن، رشد جلبک امکان پذیر نیست. در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاوم هستند.

برای سفارش مخزن آب در اصفهان با ما تماس بگیرید

  • ۹۸/۰۴/۲۳
  • irpolymer آی آر پلیمر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی