مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت | دریچه منهول | 02144787073

تولید و نصب انواع مخازن مدولار

آی آر پلیمر ( ایستا پلیمر شریف) تولید کننده انواع مخزن آب، مخزن پلی اتیلن، مخزن کامپوزیت، مخزن گالوانیزه
ارائه دهنده و مجری انواع کفپوش های اپوکسی و پلی یورتان و کفپوش صنعتی
02144787073

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

مخازن بتونی

مخازن آب بتونی و مخازن آب فرومایه سیمان عموماً قوی و ماندگار هستند. آنها بسیار سنگین و دشوار هستند. مخزن 5000G حدود 8 تن وزن دارد. مخازن آب بتونی اغلب در زیر زمین نصب می شوند اما مخازن کوچکتر برای سطح زیر زمین در دسترس هستند.

مخازن آب بتونی جدید غالباً مزه ها را منتقل می کنند و ممکن است آهک را در نتیجه آب pH را آب بکشند. بر این اساس ممکن است این مخازن آب بتونی قبل از استفاده شسته شوند.
 
مخازن آب بتونی که به صورت کامل در سایت تحویل داده می شوند ، از کامیون و بر روی پایه ماسه ای آماده شده جابجا می شوند. این مخازن گاهی اوقات در یک یا سه قطعه قرار دارند. بخش های بتونی در درجه اول با یک حلقه آب بندی لاستیک یا مصنوعی یا نوعی از درزگیر مهر و موم می شوند. سپس درزگیر به قسمت داخلی مخزن در محل اتصال اعمال می شود تا از نشت آب جلوگیری شود.

ترک خوردگی و نشت یکی از رایج ترین شکایاتی است که مخازن بتونی متحمل آن می شوند. تا زمانی که مخزن تخلیه شود ، می توان ترک ها را تعمیر کرد. در برخی موارد بد ، بوش پلاستیکی مورد نیاز است که می تواند بسیار گران باشد.

استاندارد مخازن بتونی میزان مشخصی از نشت را امکان پذیر می کند ، در حالی که استاندارد مخازن پلاستیکی امکان نشتی را نمی دهد.

مخازن پلاستیکی

محبوب ترین نوع مخزن آب در NZ مخزن آب پلاستیک با چرخش است. این مخازن توسط برخی از تولید کنندگان با استفاده از این فرآیند برای بیش از 20 سال ساخته شده اند. مخازن پلاستیکی و آسترهای پلاستیکی باید از موادی ساخته شوند که حداقل از استاندارد مواد غذایی برخوردار باشند (مطابق با AS / NZS 2070: قسمت 1 و قسمت 8 استانداردهای استرالیا برای تماس با مواد غذایی) و در صورت استفاده از آب برای مصرف انسان مواد پلاستیکی در واقع باید مطابق با استاندارد آب آشامیدنی (AS / NZS4020: 2002 استاندارد آب آشامیدنی (آشامیدنی)) باشد. صنعت قالب گیری چرخشی از معدود صنایعی است که دارای یک استاندارد جامع است که هم مواد اولیه مورد استفاده را در بر می گیرد ، هم ساخت و کار ساخت مخازن آب تکمیل شده را شامل می شود.

مخزن پلی اتیلن ایستا پلیمر شریف

پلی اتیلن (پلی) ماده مخزنی غیر خورنده است که برای ماندگاری طولانی طراحی شده است. پلی اتیلن زنگ زدگی نخواهد کرد و در طول عمرشان از فلز و بتن رنج می برد. مخازن پلی اتیلن سبک و قابل حمل هستند - بدون تجهیزات سنگین مورد نیاز.

مخازن پلی استر معمولاً در یک قطعه واحد ساخته می شوند. در جایی که بخشی از مخزن با هم جوش داده شده است ، هیچ اتصالی یا درز ندارند و از هیچ درزگیر برای اتصال هر قسمت از مخزن به یکدیگر استفاده نمی شود.

Promax فقط از موادی استفاده می کند که مطابق با مخازن ذخیره سازی پلی اتیلن AS / NZS4766: 2002 برای آب و مواد شیمیایی هستند که مانع از رشد جلبک ها می شوند. انتقال نور یک مشکل بالقوه است که مخازن فایبرگلاس نیاز به مدیریت آن دارند.

مخازن پلی اتیلن در پایان عمر قابل بازیافت هستند. پلاستیک بازیافتی نمی تواند مخازن آب ایجاد کند زیرا مقررات آب قابل شرب فقط اجازه استفاده از پلاستیک های باکره را می دهد. با این حال ، بسیاری از برنامه های محصول دیگر برای پلاستیک بازیافت شده وجود دارد. پلاستیک بازیافتی می تواند از محافظت در برابر آفتاب و گرما جدید برخوردار باشد و در ادامه از یک زندگی طولانی دیگر لذت ببرید.

مخزن پلیمری

موادی که مخزن شما از آن ساخته شده است ، بیشتر مربوط به اولویت شخصی است. نه بتن و نه پلاستیک برنده مطلق نیست. مخازن پلاستیکی نسبت به بتن ، ماندگارتر و نصب آن بسیار با صرفه تر است.

مخازن بتونی

مخازن بتونی توسط یک فرآیند قالب ریزی شده (یا پیش ساخته) یا یک فرآیند گچ ساخته شده ایجاد می شوند. مخازن پلاستیکی Promax بسیار قوی تر و با دوام تر هستند.

 

طرفداران

   مخازن گالوانیزه ایستا پلیمر شریف یا مخازن پلی اتیلن قوی را می توان در زیر زمین دفن کرد. از نظر زیبایی شناسی ، دفن کردن آن چیزی است که می تواند لکه ای در منظره باشد.
    به دلیل ارزش عایق بتن ، آب سردتر را نگه می دارد.

 

    محل شما باید به یک hiab یا مشابه دسترسی پیدا کند ، در غیر این صورت مخزن در سایت ساخته می شود.
    جابجایی رسانه های جدید به مخزن کار ساده ای نیست.
    مخزن ممکن است در اثر زلزله آسیب دیده باشد.
    آنها نسبت به مخازن پلاستیکی برای خرید و نصب گران تر هستند.

 

 

مخازن پلاستیکی

مخازن پلاستیکی از پلی اتیلن با مواد غذایی با ثبات در اشعه ماوراء بنفش ساخته می شوند.

طرفداران

    مخازن پلاستیکی به راحتی در موقعیت مانور قرار می گیرند.
    نسبتاً مناسب برای جابجایی محلهای خروجی بسیار ساده است.
    از آنجا که آنها می توانند کمی خم شوند ، مخازن پلاستیکی می توانند در برابر زلزله مقاومت کنند.
    آنها نسبت به مخازن بتونی برای خرید و نصب بسیار مقرون به صرفه هستند.
    مخازن راه راه Promax را می توان تا 1 متر در زمین دفن کرد

    مخازن ذخیره سازی پلاستیک را نمی توان به طور کامل دفن کرد ، اما می توانید به آنها کمک کنید تا آنها را با کاشت مخفی کنید.

محصول پیشنهادی: دریچه منهول ایستا پلیمر شریف

تعمیرات و نگهداری

جای تعجب نیست ، از آنجا که مخازن آب سال های زیادی در نیوزلند بسیار متداول بوده است ، یک صنعت کل وجود دارد که به تعمیر ، نگهداری و تمیز کردن آنها اختصاص دارد.

مخازن بتونی باید هر چند سال یک بار سیمان شستشو داده شود تا در مقابل شسته شدن آهک به داخل آب خنثی شود.

مخازن پلاستیکی به غیر از از بین بردن رسوب در هر چند سال یا در صورت نیاز ، نیاز به حداقل نگهداری دارند.

ملاحظات دیگر

وقتی مخزن جدیدی قرار می دهید باید به این فکر کنید که چگونه آب را تمیز نگه می دارید. آلاینده های روی بام شما خواهد شد

 

  • ۹۸/۰۹/۱۸
  • irpolymer آی آر پلیمر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی